2013年7月9日 星期二

好用的林三益洗面掃 @林三益白色淨顏掃

久仰林三益的化妝掃的大名
這次去左旺角「紫語」取淨顏掃時,也順便試了一下林三益的化妝掃
!! D 掃質地真係好滑好正...

本來想試林三益的粉刺掃...但係由於太好賣,賣斷市...
所以我就轉投試試另一枝掃「淨顏掃」
淨顏掃有2隻顏色,白色vs 黑色
而我鍾情白色,所以就選了這枝白色淨顏
包裝是這樣的﹕








這是林三益X 柳燕跨界合作的淨顏刷
根據官網介紹如下﹕
(1)毛質細緻柔韌 可深入清潔臉部肌膚
(2)刷毛集中富彈性 促進肌膚血液循環
(3)喚醒肌膚活力



更詳細的資料可參考官網﹕



用後感﹕
毛質真係好細緻,好滑
真係一d都唔吉面
毛質有彈性,所以打圈按摩洗面時,可以用舒服黎形容
刷頭大小我也覺得剛好
拎上手的時候本來覺得好似好細枝
但係當洗面後,發現原來這個size 的刷頭算是剛好的
因為可以洗到較微細的地方,例如鼻翼都洗到

我而家用緊freshline 的蜜糖洗面皂

濕水後的淨顏掃在洗面皂上打數十下圈,其實就已經起到泡

跟住就按佢的使用方法洗面

打圈按摩的使用淨顏掃洗面...

一過水後,覺得好乾淨尤其鼻翼附近d毛孔,真係乾淨細緻左


而家我keep 住日日都用佢洗面比起用傳統→「用手」洗真係乾淨左!!!!
而佢的收藏方法都好方便,沖水後傾斜放係通風地方就ok…


林三益facebook專頁 : 

沒有留言:

張貼留言