2016年1月21日 星期四

試飲^^懷孕好物@田原香滴雞精#杜仲滴雞精^^孕媽媽補一補^^



懷孕多月的我,跟很多都市人一樣,平日要返工,放工已經非常的累。
幾乎一日三餐都係街食,簡直就係無飯夫婦。
以前出街食,食咩都無所謂,現在有了BB,就希望盡量食得健康D
而平日因為無咩湯水的關係,所以聽朋友介紹下,
早前就去買左3盒原味
滴雞精黎飲,飲完覺得精神不少。
原味滴雞精是田原香眾多口味中價錢最平宜的,味道就像雞湯,包裝是這樣的﹕


 

今次見到田原香有試飲活動,所以我就JOIN左,可以試飲杜仲滴雞精1(10)
田原香的單張所見,懷孕中期適合飲的滴雞精有﹕
原味、石斛、杜仲、四神、原味升級版

懷孕中期,想清熱化痰、強壯筋骨可以飲杜仲滴雞精。
懷孕後期,想強壯筋骨、減緩燥熱亦石飲杜仲滴雞精。

先來看看杜仲滴雞精包裝﹕
盒邊上會有「杜」字 樣


田原香滴雞精是2005年開始的,至今有11年歷史了......


飲用方式﹕在雪櫃冰格將冷凍的包裝袋剪開,把已成冰塊的滴雞精放入碗內,
再把碗放入微波爐或隔水蒸加熱即可飲用。

 為了健康,我不會用微波爐加熱,每次我都是用隔水蒸加熱方法......

加熱後......


飲後感﹕
雖然份量很少,大概跟一枝益力多份量差不多,真係一啖就飲晒。
味道有點像濃縮的雞湯加了點藥材味,飲入口是清爽的,沒有油膩感,
味道很好喝,真的像飲藥膳雞湯,一啖就飲晒。
我老公飲了一包,也說很好飲,說想再飲多包,但被我制止了,哈哈。

跟我平時飲開的原味滴雞精差不多,
就是多了一陣中藥的味道,
我猜這應該是
杜仲的味道吧。

因為平時少湯水,我買滴雞精都係想用黎補補身子,給BB額外一些營養。
田原香建議每天早上空肚飲效果最好。
雖然田原香說可以每天都飲,但我通常一星期飲2-3次,因為價錢真的唔平。

有興趣試飲的孕媽媽可以去門市睇睇,我一直去開的都是油麻地分店﹕
地址:油麻地咸美頓街16號地下田原香門市(電話:23536888


是次分享的"杜仲滴雞精"產品由田原香


沒有留言:

張貼留言